نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خبری فوری و شوکه کننده

خبری فوری و شوکه کننده

شایعات نقل و انتقالات در اواسط سپتامبر معمولاً به این گونه است که " خبری فوری و شوکه کننده! یوونتوس و پل پوگبا پیشنهاد قراداد 200 میلیون یورویی بارسلونا را قبول کرده اند و این اتفاق در ژانویه خواهد افتاد!". در این مواقع باید گفت این تنها یک حرف بی مزه است که یک هدف را دنبال می کند، فروش بیشتر روزنامه ها. اما در نهایت می تواند نتیجه ی دیگری به همراه داشته باشد، اینکه ما را مجبور می کند که دوباره آن روزنامه ی ورزشی را نخریم و یا اینکه آرزو کنیم تا درصورت امکان خبرهای فوری بین المللی به پایان برسند.

اما هنگامی که از شایعات مربوط به دومینیکو براردی صحبت می شود من حاضرم تمام این شایعات را در تمام طول روز گوش کنم و به خاطر خواندن آن ها تمام پول خود را هزینه کنم.

امروز شایعاتی مبنی بر تلاش یوونتوس به دومینکو براردی منتشر شد که این خبر حس خوبی به من می دهد (ممکن است بعضی از هواداران حس متفاوتی داشته باشند، اما در حال حاضر در مورد این ذهنیت مثبت صحبت می کنیم.)

گازتا دلو اسپرت گزارش کرده است بانوی پیر علاقه مند است تا در نقل و انتقالات دومینکو براردی را در پنجره ی نقل و انتقالات ژانویه به تورین منتقل کند.

بله، درست فهمیدید، دومینکو براردی. همان بازیکنی که پس از لغو قانون مالکیت مشترک توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا، مالکیت کامل او با مبلغ 10 میلیون یورو به باشگاه ساسولو تعلق گرفت.

شایعات از این حکایت دارند که یوونتوس با پرداخت مبلغ 20 میلیون یورو دوباره او را به خدمت خواهد گرفت که دو برابر همان مبلغی است که ماه گذشته برای اعطای مالکیت کامل او به ساسولو دریافت کرد.

اما در صورت انجام این انتقال چه پیامدهایی می توان برای حضور او در تیم متصور شد؟

یک اتفاق مثبت این است که حضور براردی عملکرد تیم را بهبود می بخشد، به خاطر اینکه او ظرفیت و استعداد آن را دارد. ما به خوبی از این مسأله آگاه هستیم که نوع روابط بین یوونتوس و ساسولو که باعث انتقال زازا به یوونتوس در این تابستان شد، می تواند انتقال براردی به تورین را نیز تضمین کند و به همین دلیل مذاکرات برای او هفته ها و ماه ها طول نخواهد کشید (بله، این صحبتم اشاره ای به شالکه وموضوع یولین دراکسلر است که ماه ها شاهد مذاکرات احمقانه بر سر او بودیم).

در صورتی که زازا در ژانویه به تیم دیگری منتقل شود، یوونتوس باید چه کاری انجام دهد ؟ با وجود آلوارو موراتا و ماریو ماندژوکیچ قطعاً نیازی به مهاجم هدف نخواهد بود. بنابراین، با شرایط موجود در تیم در صورتی که شما بخواهید از بین زازا و براردی یک نفر را انتخاب کنید، من از این بابت اطمینان دارم که گزینه ی دوم با توجه به پستی که می تواند در میدان داشته باشد انتخاب واضحی است.

ممکن است این شایعه همانند بیش تر شایعاتی باشد که در ماه سپتامبر مطرح می شود. شاید به خاطر این باشد که ما به شدت مشتاق حضور براردی در یوونتوس هستیم و یا شاید به خاطر این مسأله باشد که دغدغه ی ما این یوونتوس با بازیکنان خوب و با کیفیت قرارداد امضا کند. من نیز همین طور فکر می کنم.

"تیم ترجمه انجمن هواداران یوونتوس"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: